2011. március 2., szerda

Belsőépítészet óra viszont volt.

Ma is megittam vagy másfél liter teát, míg vártam erre, vagy arra, órára, Hodzsára, egyebekre.

Bementem belsőépítéset órára, ott volt egy ürge.
Áhh, heló, hogyvagy, én Gergő vagyok, magyar cserediák, téged hogy hívnak, tudod, Attila, meg a hunok.
Őt Özgünek hívják, örül, hogy találkoztunk, jól beszélek törökül, a többiek hol vannak?
Erre Én: hát nem tudom, de így megy ez itt, ma is elmaradt egy órám, mert nem jött a Hodzsa.
Erre Ő: jah, értem, jó, van egy kis dolgom még, mindjárt jövök....- és kiment a teremből valami papírokért.

Majd jöttek a többiek is, az egyikük a barátom, Tugba, meg még 2 lány. Hodzsa hol van? Mondom: nem tudom, még nincs itt, csak egy srác volt itt.

Pár perc múlva visszajött az ürge: kiderült, ő lesz a tanár. Még jó hogy nem hívtam el sörözni amíg nem jön a lusta Hodzsa.

Szóval lepacsiztam a belsőépítészet-tanárral.

Amúgy a feladat: 4X4X4m-es kockákból álló bárt tervezni.

Szerintem teázót fogok tervezni. Tartozom ennyivel a török gasztronómiának.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése