2011. február 27., vasárnap

Ma főzök...

...megvannak a hozzávalók a gulyáshoz.
Ez 3 napi munka volt.

Ma végleges lett, mivel a hús vásárlását halogattam a legtovább, de ma már azt sem tudom tovább halogatni mert ugyebár az is kell a gulyáshoz.

A Carrefourban 22 líráért lehet venni marhahúst (1 kiló),tálcában, felkockázva. De gondoltam, bevegyülök a helyi őslakosok közé, és bemegyek a helyi hentesek egyikéhez.
Majdnem minden második bolt hentes. Annál több csak gyógyszertár van, de tényleg.
Lehet, hogy ez a két dolog összefügg.

Hentes: hosszú pult, ami fölött félbevágott állatok lógnak, arcukról lerí életük utolsó pár percének minden szenvedése. A hentes ebből darabol fel kissebb adagokat, majd a fal mellett ücsörgő és teázó fejkendős varjak egyikének becsomagolja és útjára indítja.

Szóval itt kell nekem vennem 1 kiló marhalábszárat.
Bementem, megkérdeztem mennyi. Hála istennek ugyanannyiba kerül, mint a Carrefourban felkockázott, tálcában kínált társa.

Inkább elmentem a Carrefourba, és megvettem ott. Amúgy az van a hús cimkéjére ráírva, hogy Dana Gulaş. A hülye magyarok kedvéért.

Tegnap amúgy felmértünk pár régi izmiti házat. Műemlékfelmérés tárgyból 3 lánnyal vagyok egy csoportban, a lenti fényképeken meg lehet őket tekinteni:D

Most itthon vagyok, kezdem is a csipetkével.

Amúgy az egyik barátom már evett gulyást, mint az írtam korábban, a többiek nem, szóval bármire rá tudom fogni, hogy az. Annak az egynek pedig egy felvidéki fiú főzte, úgyhogy neki is tudom mondani, hogy mi másképp csináljuk.

Ha mégsem jön össze, van egy kis téliszalámi a hűtőben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése